8 november 2015

Een droom wordt werkelijkheid ! “OPERA DINNER SHOW”

Duo Intermezzo

Guardamar del Segura.  Op vrijdag 18 maart 2016 organiseert “Holland Events in Spain” in co-productie met “Hondon Sound Falcilities” een “ Opera Pop Dinnershow “ in restaurante Marjal te Guardamar. Tijdens en na het diner worden de bezoekers getrakteerd op een muzikale avond waar op populaire wijze de bekendste nummers van diverse opera´s en operettes worden gezongen door klassiek geschoolde toptalenten.  Wij kennen Jan en Rita van Galen natuurlijk al jaren als de organisatoren van de Hollandsche middagen.  Waarom nu zoiets totaal anders?  Jan, legt uit: Binnen mijn familie werden op feestjes steevast de bekendste nummers uit diverse Operettes gezongen. Zelfs nu nog zingen diverse familieleden bij enkele Operettegezelschappen. Waarschijnlijk daarom wilde ik altijd al iets te organiseren waarbij liefhebbers van populaire klassieke muziek niet perse een avond naar het theater hoeven te gaan, maar onder het genot van een hapje en een drankje in een gezellige omgeving kunnen genieten van hun favoriete muziek. En als ik een droom heb, dan wil ik die ook graag waarmaken. Ik ben gaan nadenken en kwam uiteindelijk op het idee om een “Opera Pop Dinnershow” te organiseren.  Uiteraard moet
zo´n avond iets speciaals worden. Ik ben gedoken in de wereld van de klassieke topartiesten en heb inmiddels “Duo Intermezzo” kunnen contracteren. Zij treden op over de gehele wereld en zijn dan net terug van een tournee in Zuid Amerika. Ook ben ik nog bezig met een andere artiest. En geloof me als dat ook nog lukt is mijn droom helemaal uitgekomen. De avond is dus een combinatie van diner en muziek. We verkopen niet meer dan 120 toegangsbewijzen. Liefhebbers die in de wandelgangen al iets gehoord hadden, bestelden al 30 kaarten. Entree en Diner kost slechts €30 p.p. De kaarten worden uitsluitend verkocht tijdens “de Hollandsche Middagen” en “La Fiesta Holanda”. Vanaf december starten we, maar het is nu al mogelijk een soort telefonische melding te doen. Wij zetten die namen dan op een lijst en geven hen voorrang bij de kaartverkoop. Kaarten die eind januari  niet zijn opgehaald en betaald gaan opnieuw de verkoop in. Verder info bij Jan of Rita, telnr. 0034-681327287