7 juni 2015

De ontmoeting met Jan Van Droffelaar in de "Hallo"

De Ontmoeting
De Ontmoeting staat dit jaar in het teken van de muziek en heel specifiek worden de muzikale vertolkers daarvan aan de tand gevoeld. Wat betekent muziek voor hen? Wat is voor hen de meest populaire muzieksoort en voor welk genre zullen zij nooit kiezen? Welk instrument kozen zij en zijn er bij die keuze familierelaties te ontdekken? Heeft de keuze van het instrument te maken met karakter, fysieke aspecten of sekse en waarom zouden mensen meer naar muziek moeten luisteren? Deze keer the spotlights op:
Jan van Droffelaar, Artiestenaam Jon Bohill. Muzikant, Producer en Artiestenbegeleider.
Muziek maken is als verslaafd zijn aan roken. Het zit en blijft in je!
‘Het is er altijd, tenminste bij mij. De tinteling, de vibratie, de emotie die muziek voortbrengt. Ik voel het onmiddellijk al bij de eerste tonen en ik herken dan ook of het echt is. Of er uit het hart of uit het hoofd gespeeld of gezongen wordt. En gelukkig hoef ik niet te vechten om deze verslaving onder controle te krijgen, wat ik bij roken wel deed. Ik ben verslaafd aan roken en dat zal ik altijd blijven, maar ik rook niet meer. Ik hoef maar een peuk op te steken en zal weer in dat geweldige afkickgevecht terechtkomen wat bij verslavingen hoort. Het zit in je lijf, in je hoofd en in je gedrag en je krijgt het er nooit helemaal uit. 

Lees het volledige artikel verder in de Hallo http://www.halloonline.es/de-ontmoeting-5/