31 januari 2014

Antonio Parras Belmont, kunstenaar in Hondón de las Nieves

Ik ben een schilder en beeldhouwer en soms beide tegelijk, maar meestal kunstenaar met figuratief en verhalend werk.

Ik heb mijn werk gericht op de sociale kritiek en verbetering van het milieu. Mijn recente werk is uitgevoerd na een reis naar Berlijn en Parijs.

Ik heb ook drie kortfilms gemaakt die zijn geselecteerd voor het Festival Espinho (Portugal), FIB Internationaal Festival van Benicassim (Castellón, Spanje) en Cinema Jove, Valencia, Spanje.

Soms wordt mijn werk gecensureerd wegens de inhoud. Mijn werk wordt beschouwd als controversieel.
   
Antonio Parras Belmont


Hier rechts zien we de kunstenaar in zijn atelier op de achtergrond een deel van de werken, waaronder schilderijen, sculpturen gemaakt van verschillende materialen: hout, gips, piepschuim, metaal ...


Elke maandag van 17.00 uur tot 19.00 uur kan je bij Antonio kunstlessen volgen in verschillende technieken zoals schilderen, tekenen en werken met sculpturen. Kom vrijblijvend eens lang op een maandagavond.


Website van de kunstenaar kik HIER

GSM: 666703186 +34666703186
E-MAIL: a.parras @ live.com 
ADRES: Partida la Solana 169, buzón:20/27 Hondón de las Nieves(Alicante) 03688
Klik HIER voor locatie op streetview.



Woonhuis van de kunstenaar, een oriëntatiepunt als je hem bezoekt.

Jan van Droffelaar maakt volgende video impressie van de kunstenaar en zijn werk.
De film is niet te zien op mobile apparaten.


Antonio Parras Belmont